Výběr kancelářské židle
V prvním kroku si vyberte kancelářskou židli. S výběrem Vám také rádi pomůžeme na našem showroomu v Brně, telefonicky nebo e-mailem.
Specifikace produktu
Před vložením židle do košíku je nutné daný produkt specifikovat (barevnost potahu, typ koleček nebo další doplněk). Pro lepší orientaci je u nás možné vyžádat si vzorník potahových látek.
Po specifikaci se Vám cena přepočítá (pokud se jedná o příplatkový doplněk), můžete změnit počet kusů a dále židli “přidat do košíku”.
Košík a dostupnost
Rozkliknutím nákupního košíku, který naleznete v pravém horním rohu, se Vám zobrazí obsah nákupního košíku se specifikací dané kancelářské židle.
Všechny kancelářské židle jsou dodávané jako zakázková výroba, proto je potřeba si u nás ověřit dobu dodání. Ta je uvedena také u každého produktu.
Způsob dopravy a platby
Kliknutím na “pokračovat v objednávce” si vyberete způsob dopravy a platby. Pro způsob dopravy nabízíme následující varianty:
osobní převzetí u nás na showroomu
rozvoz námi po Brně
přeprava Českou poštou
Zvolte si možnost zaplacení objednávky:
bankovním převodem
online prostřednictvím platební brány ComGate.
Nyní vyplňte Vaše osobní údaje, dodací a fakturační adresu a přejděte na rekapitulaci objednávky, vše si prosím pečlivě zkontrolujte a objednávku můžete odeslat.
Co následuje po dokončení Vaší objednávky?
Dostanete automaticky potvrzovací e-mail o Vaší objednávce.
Po přijetí Vaší platby na náš účet ihned zadáváme zboží do výroby a Vás prostřednictvím emailu informujeme o předběžném datu dodání.
Jakmile je Vaše židle vyrobena, zavoláme Vám a domluvíme se na dodání.
Vaši objednávku s námi můžete také vyřídit telefonicky či prostřednictvím e-mailu.