Logo
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Jak u nás nakupovat

Výběr kancelářské židle

V prvním kroku si vyberte kancelářskou židli. S výběrem Vám také rádi pomůžeme na našem showroomu v Brně, telefonicky nebo e-mailem.


Specifikace produktu

Před vložením židle do košíku je nutné daný produkt specifikovat (barevnost potahu, typ koleček nebo další doplněk). Pro lepší orientaci je u nás možné vyžádat si vzorník potahových látek.

Po specifikaci se Vám cena přepočítá (pokud se jedná o příplatkový doplněk), můžete změnit počet kusů a dále židli “přidat do košíku”. 


Košík a dostupnost

Rozkliknutím nákupního košíku, který naleznete v pravém horním rohu, se Vám zobrazí obsah nákupního košíku se specifikací dané kancelářské židle. 

Všechny kancelářské židle jsou dodávané jako zakázková výroba, proto je potřeba si u nás ověřit dobu dodání. Ta je uvedena také u každého produktu.


Způsob dopravy a platby


Kliknutím na “pokračovat v objednávce” si vyberete způsob dopravy a platby. Pro způsob dopravy nabízíme následující varianty:

osobní převzetí u nás na showroomu

rozvoz námi po Brně

přeprava Českou poštou


Zvolte si možnost zaplacení objednávky:


bankovním převodem 

online prostřednictvím platební brány ComGate.

Nyní vyplňte Vaše osobní údaje, dodací a fakturační adresu a přejděte na rekapitulaci objednávky, vše si prosím pečlivě zkontrolujte a objednávku můžete odeslat.

Co následuje po dokončení Vaší objednávky?


Dostanete automaticky potvrzovací e-mail o Vaší objednávce.

Po přijetí Vaší platby na náš účet ihned zadáváme zboží do výroby a Vás prostřednictvím emailu informujeme o předběžném datu dodání.

Jakmile je Vaše židle vyrobena, zavoláme Vám a domluvíme se na dodání. 

Vaši objednávku s námi můžete také vyřídit telefonicky či prostřednictvím e-mailu.